cookies error
На сайті представлено 232767 товарів, 239 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+

Блог

Покупки, які ми заслужили: переваги торгових майданчиків

Покупки, які ми заслужили: переваги торгових майданчиків

Основних способів придбати одяг, взуття чи аксесуари, які пропонуються сьогодні онлайн, два: маркетплейси і інтернет-магазини. Приватні оголошення на різних форумах і "дошках" в розрахунок не беремо. Якщо комусь хочеться здійснити операцію на повній довірі, а у випадку підробки/браку не мати можливості повернути гроші - їх вибір. Ми ж підемо перевіреним шляхом.

Бо без нього ніяк або Чому магазину потрібен маркетплейс

Бо без нього ніяк або Чому магазину потрібен маркетплейс

Чому розміщення на маркетплейсах - оптимальний вибір для більшості магазинів, і як правильно використовувати сильні сторони великих онлайн-майданчиків.

Що таке маркетплейс та з чим його їдять

Що таке маркетплейс та з чим його їдять

Перший онлайн-маркетплейс з'явився завдяки іграшкам-дозаторам - забавним механічним дрібничкам, які видають цукерки-пастилки. Наречена французького програміста П'єра Омідьяра колекціонувала такі іграшки, і він створив майданчик, за допомогою якого вона могла б обмінюватися ними з іншими колекціонерами. Платформа eBay досі процвітає і давно вийшла за рамки дрібничок.