cookies error
На сайті представлено 45899 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+

Бо без нього ніяк або Чому магазину потрібен маркетплейс

Бо без нього ніяк або Чому магазину потрібен маркетплейс

Якщо ви обмежені в часі та бюджеті і хочете швидко запустити продажі в інтернеті або хочете вийти на нову аудиторію, то розміщення на маркетплейсі – найбільш вигідне рішення. Саме доступ до великої аудиторії – те, чого вам, як окремому магазину, не вистачає.

В останні роки люди стали економити, ретельніше обираючи місця і форми покупок, і більш вимогливо підходячи до вибору товарів. Зріс і попит на комплексність: споживачеві недостатньо просто купити товар - йому хочеться “одним кліком“ закривати одразу кілька потреб.

З технічної точки зору, маркетплейс – це:

  • проста і зручна платформа для продавців по розміщенню, опису та каталогізації товарів;
  • управління замовленнями;
  • доступ до системи захищених платежів та іноді навіть управління складськими залишками.

Маркетплейси розміщують і продають ваші продукти від вашого імені або навіть надають можливість мати свій власний магазин.

Є три основні переваги у використанні таких платформ для продажу ваших товарів.

1. Аудиторія.

Основна причина, чому вам варто розміститись на маркетплейсі - досягти тієї аудиторії, яка зазвичай не готова купити на вашому сайті (через недовіру до нового інтернет-магазину), але на відомому майданчику погодяться купити. Адже тут є магазини, схожі на ваш за асортиментом та ціновою політикою. Ця аудиторія вже здійснювала покупки тут і вміє це робити - і разом з нею ви отримуєте історію відгуків про товари та продавців.

2. Реклама.

Це хороший шлях отримання нового трафіку на свій сайт. Ви отримуєте всі можливості інтернет-реклами маркетплейсу, пропозиції швидко індексуються пошуковими системами - тому що seo-можливості майданчика, так само як і її інвестиції в інтернет-рекламу, більші, ніж ваші. Зосередивши часові та фінансові зусилля на меншій групі товарів, ви зможете залучити більше споживачів з меншими витратами.

3. Товарна підтримка.

Звичайно, маркетплейс не придумає вам новий товар - але він допоможе вам краще уявити те, що у вас є, за рахунок правильної презентації та розподілу зусиль. Великі майданчики мають відпрацьовані системи взаємодії з покупцем, прозорі процедури оплати і роботи з претензіями - ви можете зосередитись на власне комерційному процесі, не витрачаючи час на навчання персоналу продаж в інтернет-магазині і створення нових для себе процесів. Ви можете мати інтернет-продажі, не маючи інтернет-магазину або сайту (продаючи товари або послуги в соцмережах через віджет).

Торгівля на маркетплейсах - це не разові експерименти. Це може стати чудовою стратегією просування і залучення додаткового трафіку навіть для великих магазинів. Тому сміливо включайте цей інструмент у ваші плани та збільшуйте продажі ваших магазинів!

Стаття закінчилась. Питання залишились? Є що сказати? Напишіть коментар нижче.