cookies error
На сайті представлено 287201 товарів, 253 магазини
 
  
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Повернення та обмін товарів

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», споживачі під час замовлення продукції, в тому числі одягу, взуття та аксесуарів, які реалізуються на території України через мережу Інтернет, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:

1. захист своїх прав державою;
2. належну якість продукції та обслуговування;
3. безпеку продукції;
4. необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
5. відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону;
6. звернення до суду та інших уповноважених органів державної влади за захистом порушених прав;
7. об'єднання в громадські організації споживачів (об'єднання споживачів);
8. повернення або обмін товару, якщо він не підійшов за будь-яким характеристиками, через брак або помилку Продавця;
9. отримання чеку або договору, гарантії та копії сертифікату якості разом із придбаним товаром.
 

Право покупця на повернення товару належної якості

Закон України «Про захист прав споживачів» в статті 9 встановлює права споживача при придбанні товару належної якості. Зокрема, протягом 14 днів з моменту його доставки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, Покупець має право обміняти товар на аналогічний або вимагати 100% повернення його вартості з вирахуванням витрат на доставку, якщо товар не задовольнив за формою, фасоном, кольором, розміром або з ряду інших причин. Якщо Повернення товару відбувається через помилку Продавця, то то він зобов’язуються компенсувати усі витрати на його доставку при поверненні чи обміні.

Обов’язковою умовою для повернення чи обміну товару є:
 
  • фактичне не використання товару;
  • збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, ярликів, аксесуарів та компонентів, що входять в комплектацію товару;
  • підтвердження факту покупки відповідними документами.

Увага!!! Товари, куплені на розпродажі, обміну та поверненню не підлягають.
В разі, якщо відправлений Покупцем товар було пошкоджено в процесі доставки, через неналежне пакування, гроші за такий товар не відшкодовуються.

 

Повернення товару неналежної якості

На підставі закону "Про захист прав споживачів", користувачі Svitstyle.com.ua мають право обміняти або повернути товар неналежної якості, куплений у інтернет-магазинах партнерах SvitStyle протягом перших 14 днів після покупки за умови, що ця річ не була пошкоджена Покупцем особисто.

У випадку, якщо замовлений товар виявився неналежної якості внаслідок виробничого браку, чи пошкодження при транспортуванні, Покупець має право повернути його чи обміняти на аналогічний, при наявності його на складі. Він також може вимагати безкоштовного усунення дефектів товару, чи відшкодування витрат, які він поніс для усунення таких недоліків.

Покупець маєте право повернути сезонний товар неналежної якості протягом гарантійного терміну, який регламентується у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2004 № 172, згідно якої, в перелік сезонних товарів, гарантійний строк по яких обраховуються з початку відповідного сезону входять:

одяг, хутряні вироби та інші вироби:
 
  • весняно-літнього асортименту з 1 квітня по 1 жовтня;
  • осінньо-зимового асортименту з 1 жовтня по 1 квітня;
 
взуття:
 
  • зимового асортименту з 15 листопада по 15 березня;
  • весняно-осіннього асортименту з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;
  • літнього асортименту з 15 травня по 15 вересня.

В разі виникнення суперечки з приводу якості товару чи причин виникнення недоліків Продавець має право провести експертизу товару за власний рахунок. Покупець має право брати участь в такій перевірці якості товару та оспорити її висновки в судовому порядку.

Зверніть увагу! Кількість, зовнішній вигляд та комплектність товару повинні перевірятися в момент доставки та фактичного отримання товару. Після прийняття замовлення, скарги до дефектів товару не приймаються. Повернення товару розглядаються за наявності товарного чека або договору, що видається при покупці через інтернет-магазин.

 

«Чорний список» товарів, які не підлягають поверненню та обміну

Здійснюючи покупки, пам'ятайте, що не всі товари належної якості можна повернути продавцеві.

До переліку товарів представлених на порталі SvitStyle, що не підлягають обміну або поверненню (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 №172) входять:
 
  • Корсетні товари.
  • Парфумерно-косметичні вироби.
  • Перо-пухові вироби.
  • Гребінці, гребені та щітки масажні.
  • Рукавички.
  • Тканини.
  • Тюлегардинні і мереживні полотна.
  • Білизна натільна.
  • Білизна постільна.
  • Панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Товари в аерозольній упаковці.
  • Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, дорогоцінних каменів органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним. Магазин не має права відмовити в обміні або поверненні товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.д.)

 

Правила обміну та повернення товарів регулюються наступними законодавчими актами:

1. Законом «Про захист прав споживачів» від 12.05.91 р. № 1023-XII (зі змінами та доповненнями, за текстом – Закон № 1023-XII);
2. Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 103 (зареєстровано у Мін'юсті України 16.10.2007 р. за № 1181/14448, за текстом – Правила № 103);
3. Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 104 (зареєстровано у Мін'юсті України 08.11.2007 р. за № 1257/14524);
4. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення» від 15.06.2006 р. № 833 (зі змінами та доповненнями).
 

Приємних покупок!

bigmir)net TOP 100