Що ви знайдете в ZARA?
В асортиментній лінійці ви знайдете широкий вибір моделей в класичному стилі та в стилі casual:
- пальта і куртки;
- тренчі, парки і дублянки;
- блейзери, толстовки і футболки;
- сукні та костюми;
- спідниці, штани і шорти;
- комбінезони;
- боді;
- взуття, сумки, гаманці та аксесуари.
Хто носить речі від ZARA?
ZARA — це одяг для людей без кордонів і стереотипів, адже цей бренд ламає повністю все стандартне бачення на моду.
ZARA — це одяг для тих, хто полюбляє експериментувати з "образом". Одягнути звичайний пуховик і класичне плаття або хутряні капці та брючний костюм? Та без проблем!
ZARA — це одяг для тих, хто любить виділитись і не боїться бути в центрі уваги.
Великою прихильницею марки є герцогиня Кембриджська Кейт Міддлтон. Вона не раз була помічена зі знаменитим темним крафтовим пакетом з написом ZARA. Також, шанувальником марки є королева Іспанії Летісія, яка майстерно поєднує дизайнерське вбрання з більш бюджетними марками. Пантеон королівських осіб, які є прихильницями бренду, також доповнюється колишньою першою леді Сполучених Штатів Мішель Обамою.
Одяг бренду ZARA — виклик собі і суспільству!
Перший магазин ZARA був відкритий в 1975 році в іспанському містечку Ла-Корунья, де і до цього дня знаходиться головний офіс компанії. Засновником цілої мережі модних рітейлів та вагомого імені в модному світі є Амансіо Ортега. Вся його майбутня корпорація бере свій початок з сімейної швейної справи, де його сестра та перша дружина копіювали фасони модних, на той час, суконь і успішно продавали їх за більш доступною ціною.
Спочатку компанія називалася Zorba, як ім'я головного героя з однойменної кінострічки. На жаль, чи на щастя, права на використання імені не вдалося отримати, до того ж, по чистій випадковості, місцевий бар мав ту ж назву. В результаті було складено слово ZARA.
Головна мета бренду ZARA — надання саме такого модного одягу, який потрібен покупцям.
Модель управління бізнес-справами
Щоб запустити нову колекцію одягу, співробітники їздять по всіх містах, спостерігають за людьми, за трендами, які кольори і відтінки носяться. Інформація черпається з усього світу — спостереження за зірками, ТВ-шоу, програм, звичайного життя людей. Також, в компанії існує цілий відділ співробітників, які вивчають модні журнали, гортаючи і беручи на озброєння основні тренди та швидко втілюють їх в колекціях ZARA. Створені ескізи направляються в офіс, де група з дизайнерів, шляхом голосування і обговорення, обирають потрібні фасони, щоб в результаті, викроїти моделі, які обов'язково будуть мати попит.
Перед початком сезону колекція шиється тільки на чверть, і при неблагополучному попиті або оцінці маркетологів, лінії одягу ZARA можуть кардинально змінитись, щоб в результаті, покупці отримали саме те, що хотіли. Така модель значно економить кошти і не дає залежуватись товару на складах.
Оновлення в магазинах відбувається раз в тиждень або два тижні, в залежності від попиту або ж країни постачання товарів. Щоразу, заходячи в магазин бренду ZARA, клієнту зустрічаються нові моделі виробів, при цьому покупцям складно знайти товар, що вони бачили близько двох тижнів тому. З таким розрахунком, в середньому, покупці відвідують магазини близько 17 разів на рік, при зазначеній середній статистиці в 3,5 рази для інших рітейлів.
Основні лінії одягу ZARA
Основна ставка компанія була зроблена на швидку моду, імітуючи відомі моделі дизайнерів, але в більш доступній манері.
ZARA Woman. Діловий стиль, в більш строгих інтерпретаціях, з використанням натуральних тканин: шовк, вовна, бавовна. Вважається однією з найдорожчих лінійок одягу марки. Орієнтована на жінок 25-40 років і відрізняється вишуканістю та якістю.
ZARA Man. Аналогічна лінійка одягу для чоловічої половини в класичному стилі. Вироби виготовляються з натуральних тканин і призначені для чоловіків, що хочуть виглядати стильно і презентабельно.
ZARA TRF (Trafaluc). Молодіжна лінійка одягу для покупців до 25 років. Колекція шиється в комбінації натуральних тканин з синтетичними. Відрізняється яскравими принтами, оригінальними прикрасами і стильним фасоном.
ZARA Kids. Лінія одягу для маленьких дітей. Вміщує в себе модні фасони для дівчаток та хлопчиків, що розмежовуються за віковими групами. Головною особливістю колекції є пошив тільки з натуральних тканин.
ZARA Basic. Представлена базовим гардеробом і має недорогу вартість продукції. Включає одяг для чоловіків, жінок і молодих людей звичайного, повсякденного фасону в стилі casual.