cookies error
На сайті представлено 48064 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Hermes

Hermes

Рік заснування: 1837
Країна: Франція
Клас бренду: люкс
Стиль бренду: діловий,екстравагантний,класика

Бренд Hermes з більш ніж 175-річною історією був і залишається одним з лідерів світової фешн-індустрії, кумиром модників і модниць всіх країн, які знають толк у вишуканому стилі і предметах справжньої розкоші. На даний момент під брендом Herm?s випускаються вироби 14 категорій: шарфи, краватки, чоловічий і жіночий одяг, вироби зі шкіри, парфумерія, годинники, канцелярські товари, взуття, рукавички, посуд, твори декоративного мистецтва, емалі і ювелірні вироби. У компанії працює 9 тис. осіб, що забезпечують оборот в € 2,5 млрд на рік з прибутком понад € 700 млн.

 

Hermes: унікальні ідеї в шкіряному виконанні

Назва марки Hermes неодмінно асоціюється з чудовими і оригінальними виробами зі шкіри, аксесуарами і в деякій частині з одягом. У кожній деталі виробів від відомого модного будинку ви зможете знайти простоту та функціональність, як це і личить німецькому бренду.

Сьогодні модний будинок Hermes має 283 бутика по всьому світу, які охоплюють 35 країн. До речі, ви ніколи не побачите напис Sale на вітрині магазинів марки, так само як і не станете володаркою дисконтної карти, на які так щедрі інші бренди. Компанія дотримується інших принципів: залишаючись і до цього дня сімейним підприємством, вона не продає ліцензії на виробництво своєї продукції і веде жорсткий контроль при відборі персоналу, щоб зберегти традиції фірми, закладені ще в 19 столітті.

Інтерес "простих смертних" до марки Hermes постійно підігрівають світські персони. У різні роки «ходячою рекламою» найстарішого французького бренду були такі ікони стилю як Одрі Хепберн, Катрін Деньов, Грейс Келлі, Жаклін Кеннеді, Джейн Біркін, королева Єлизавета II.

 

Товари представлені у рубриках:

Історія бренду

Відомий на весь світ французький Будинок моди Hermes спочатку створювався як компанія з виробництва шкіряної кінної екіпіровки і упряжі для екіпажів в 1837 році вмілим шорником і любителем верхової їзди Тьєррі Ермесом, що пояснює зображення коня з возом на знаменитій емблемі бренду.

Заповзятливий засновник зробив акцент на високій якості, зручності, практичності і витонченості, що стали надалі ключовими принципами роботи компанії. Це дозволило продукції Hermes швидко знайти популярність серед аристократів, стати володарем найвищої нагороди на Всесвітній виставці Expositions Universelles за добротність виробів, укоренити і розширити бізнес, зробивши його сімейним.

Починаючи з 80-х років правління компанією переходить до сина і онуків засновника — Шарлю-Емілю і його синам Адольфу і Емілю-Морісу Ермесу, які зіграли ключову роль у розвитку Hermes. Вони включили в виробництво шкіряні сумки, що згодом стали одним з основних напрямків виробництва, перевели магазин на вулицю рю Фобур де Сент-Оноре, 24, в простору і зручну для торгівлі точку, де він розташований і понині.

Кожне з наступних трьох поколінь, які керують компанією, продовжуючи випускати шкіряні вироби, поступово значно розширили асортимент, надаючи можливість своїм клієнтам купити парфумерію Hermes, ювелірні прикраси, безліч ексклюзивних сумок, одяг, взуття та аксесуари.

Компанія HERMES — як і раніше сімейний бізнес. HERMES International належить ціла мережа бутиків в 35 країнах світу. Будь-яка річ під маркою HERMES — це елемент розкоші та успіху.

HERMES — доля обраних

До речі, лише деякі можуть похвалитися дружбою з Hermes, та й то щасливчиків з їх числа марка вибирає сама. Як таке можливо? Пояснюється цей факт просто: наприклад, для виготовлення однієї сумки потрібна виключно ручна праця та матеріали особливого вироблення. "Продуктивність" майстерні дозволяє створювати до 5 сумок в тиждень, що створює чергу за бажаним аксесуаром аж до 6 років!

Схожа ситуація і з шовковими хустками "каре", які світ побачив в 1928 році. Справжні поціновувачі моди, не замислюючись, легко розпрощаються з 300 євро за шовковий чотирикутник розміром 90х90 см з малюнком, надрукованим вручну. Чим виправдана така висока вартість? По-перше, технологія виготовлення: для всіх виробів використовуються виключно природні фарби, які наносяться трафаретами (часом процес займає пару місяців). По-друге, унікальність малюнка: хустку від Hermes може мати до 20.000 колірних нюансів (у конкурентів — не більше 40). По-третє, це "штучний" товар: продуктивність фабрики невисока.

Hermes — розкішний аксесуар як еталон досконалості стилю!

Сьогодні бренд також випускає одяг і взуття для верхової їзди, поло і гольфу, прикраси та біжутерію. Щоб тримати статус престижності, колекції випускаються в обмежених об’ємах. Коли шкіряні товари марки Гермес вимагають ремонту, власники повертають виріб в будь-який з магазинів Гермес, звідки він відправляється на фабрику для ремонту в Парижі.

Кожна модель сумки отримує свою власну назву, для цього зазвичай використовуються жіночі імена. Однією з найвідоміших та дорогих моделей бренду є сумка Birkin, її мріють роздобути модниці по всьому світу. Вартість цієї сумки складає вісім тисяч доларів і вище, проте, навіть при наявності грошей, придбати її досить складно.