cookies error
На сайті представлено 239537 товарів, 233 магазини
 
  
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

Bvlgari

Bvlgari

Рік заснування: 1884
Країна: Італія
Клас бренду: люкс
Стиль бренду: гламурний,екстравагантний

Bulgari — популярна у всьому світі італійська компанія, яка виробляє товари преміум-класу (ювелірні й парфумерні вироби, аксесуари з високоякісної шкіри та предмети розкоші). Крім того, компанії належить мережа готелів люкс-класу. Під торговою маркою Булгарі випускаються годинники, сумки, сонцезахисні окуляри, шарфи і палантини, а також парфумерія. Bulgari входить в трійку найбільших світових ювелірних компаній і є частиною транснаціональної групи компаній LVMH (Moet Hennessy — Louis Vuitton). За допомогою продукції компанії можна підкреслити образ багатої, і не тільки в матеріальному плані, людини.

 

Bvlgari — немає межі досконалості

Марка Bvlgari є для італійців еталоном яскравого шику, синонімом престижу та авторитетності.

Немає нічого дивного в тому, що один з найзнаменитіших ювелірних будинків, Bvlgari, міцно влаштувався в Італії. Італійці величезне значення надають зовнішньому лиску. Їм все одно, що вони їстимуть і на чому спатимуть, але годинник обов'язково повинні бути золотими, прикраси — інкрустовані великими дорогоцінним камінням, а костюм обов'язково повинен бути пошитий з хорошої тканини. Саме в Італії найбільше купують предметів розкоші, попри те, що країна зовсім не є найбагатшим учасником Євросоюзу.

Будь-яка колекція Bvlgari — це ретельно продумане поєднання форми і кольору, об'єднане загальним стилем. Дизайн коштовностей цієї марки легко пізнаваний — чіткість ліній, геометричні орнаменти, масивність і різнобарв'я каменів. Вироби Bvlgari — еліта золотих прикрас, що занурює вас у світ розкоші і блискучої майстерності ювелірів.

 

Товари представлені у рубриках:

Історія бренду

Свою історію бренд починав з сімейного ювелірного бізнесу, заснованого греком Сотіріосом Булгарі в 1884 році. Його сім'я довгі роки займалася виготовленням ювелірних прикрас в маленькому селі Епірус. Під час військових дій в 19 столітті сімейний магазин був знищений. Після сім'я Булгарі переїжджає в Італію, і приймає рішення розвивати свій бізнес у світовому масштабі. Перший магазин бренду Булгарі був відкритий в Неаполі у 1881 р. Пізніше в Римі з'являється ще один магазин з офіційною назвою Bulgari. Свої вироби Сотіріос презентував як твори мистецтва, що втілюють в собі кращі традиції древніх майстрів.

У 30-х роках XX століття бізнесмен переробив свої ім'я та прізвище на італійський манер трансформувавши логотип компанії в "Bvlgari" ("v" дає відсилання до латинського написання "u"), а його сини, продовживши справу батька значно розширили асортимент бренду, остаточно сформували власний стиль, побудований на стику грецького та італійського класицизму і вивели компанію на світовий рівень.

За часів другої світової війни у зв'язку з відсутністю дорогоцінних металів і каменів Булгарі вирішують випускати аксесуари. Годинники і аксесуари в ті часи стали дуже популярні серед багатих людей. В семидесятих роки бренд активно поширюється по всьому світу. Справи починають йти в гору, відкривається понад 300 магазинів у великих містах по всьому світу.

З 2012 року компанія належить французькому холдингу LVMH, яка так само володіє брендами Louis Vuitton, Guerlain, Givenchy і т.д.

Bvlgari: стиль бренду

Дизайн ювелірних прикрас Булгарі можна назвати унікальним і часто імітованим іншими брендами. У 1970-х роках більшість прикрас компанії охарактеризувались світом моди як сміливі і такі, що мають архітектурний дизайн. У прикрасах були успішно скомбіновані елементи зі сталі та золота. Компанія Булгарі також відома використанням різнокольорових дорогоцінних каменів. Особливе місце дизайнери компанії приділяють сапфірам унікального огранювання.

Чималий внесок у формування кінцевого стилю бренду вніс син засновника — Джорджо. Молодий дизайнер став всерйоз цікавитись дорогоцінними каменями. Він також чимало працював пробуючи комбінувати і розробляти нові дизайнерські рішення для ювелірних прикрас компанії.

Дорогоцінні й напівкоштовні камені, які компанія використовує в своїх виробах, формують красиві геометричні фігури, які стали візитною карткою бренду. Камені прикрас Булгарі кріпляться в гніздах, що також відрізняє продукцію компанії.

Bvlgari не слідує моді, а створює її

Багато зірок шоу-бізнесу віддають перевагу виробам Bulgari: ювелірні прикраси цього італійського бренду притягують увагу розкішним сяйвом, унікальним стилем і розкішшю. А неймовірні персні, намиста і брошки, виконані у вигляді квіток зачарують кожну даму.

Бренд також займається випуском годинників. Кожна модель годинників Булгарі має свій серійний номер, який зареєстрований в компанії. Серед усього переліку товарів сумки Bvlgari користуються не меншою популярністю ніж прикраси.

Для цієї успішної торгової марки, як, втім, і для всієї італійської індустрії, характерна наявність величезних написів на будь-яких виробах.

bigmir)net TOP 100