Історія бренду
Бренд з'явився в Іспанії 18 років тому (заснований навесні 1998 року). Він увійшов в структуру концерну Inditex, заснованого іспанським бізнесменом Амансіо Ортега. До складу концерну входить ще цілий ряд брендів зі світовим ім'ям, які мають представництва і торгові мережі по всьому світу. Серед них Pull & Bear, Uterq?e, Zara, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho.
З самого початку своєї діяльності бренд голосно заявив про себе, відкривши за перші два роки більше сотні іміджевих магазинів, кількість яких сьогодні зросла майже до тисячі. Сьогодні "Bershka" знають на всіх континентах — в 55 країнах світу. Працює за системою франчайзингу.
Магазини компанії розташовані в найпрестижніших торгових центрах в сімдесяти країнах світу. Їх загальна площа — 455 тисяч метрів квадратних. Під цією торговою маркою випускається чотири тисячі різних найменувань товарів щорічно. Колекції Bershka оновлюються щосезону, в цей же період відбуваються розпродажі, зі знижками можна купити речі в два рази дешевші, ніж початкова ціна.
Постійні колекції Bershka
Bershka. Основна лінія бренду — жіночий одяг в стилі casual на всі випадки життя. У колекції представлені:
- сукні для кожного дня та особливих випадків;
- спідниці, джинси, футболки, туніки, що відображають світові модні тенденції;
- боді, толстовки, купальники.
BSK. У лінії BSK представлені моделі casual і міського стилю. Наряди більш експресивні і виразні. У цій колекції є речі з принтами, написами, зображеннями персонажів з мультфільмів, динамічні комплекти для рокерів, байкерів, панків.
Лінія Bershka більш консервативна: в ній представлені повсякденні джемпери, жакети, штани.
Man. У модних образах лінії для чоловіків спостерігається поєднання різних стилів. Вироби відрізняє простий крій, лаконічність ліній, стриманість.
Одяг Bershka дозволяє висловити за допомогою зовнішнього вигляду внутрішній світ, що дуже важливо для молодих людей. Цікава особливість: всі моделі відмінно поєднуються з нарядами pret-a-porter. І не забудьте про стильні аксесуари! Для чоловіків та жінок Bershka пропонує ремені, гаманці, сумки і безліч інших цікавих штучок. Особливу увагу неодмінно варто приділити взуттю.
Особливості маркетингу ТМ "Bershka"
Оскільки бренд, в першу чергу, орієнтується на молодіжну аудиторію, його маркетингова стратегія побудована відповідним чином. Марка багато вкладає в рекламу і імідж, створюючи красиві магазини (переважно у великих торгових центрах), де молодь може не тільки займатися шопінгом, а й відпочивати.
Просторе приміщення, музика, грамотний мерчандайзинг, артосвітлення, модні кольори інтер'єру, дивани і телевізори — все це неодмінні атрибути магазинів "Bershka". Таким чином, бренд орієнтується на запити своєї аудиторії, яка не тільки пильно відстежує всі нові віяння моди, але й хоче добре провести час.
Йдучи в ногу з часом і розуміючи, що молоді люди активно користуються інтернетом та гаджетами, ТМ Bershka багато уваги приділяє також інтернет-продажу. З цим міжнародним брендом ви завжди зможете бути в курсі останніх тенденцій моди, виглядати стильно і сучасно, не вкладаючи при цьому великих грошей. "Bershka" — це круто, модно та вигідно!