cookies error
На сайті представлено 45909 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Carlo Pazolini

Carlo Pazolini

Рік заснування: 1990
Країна: Італія
Клас бренду: вище середнього
Стиль бренду: діловий,кежуал,консервативний,класика
Остання колекція Carlo Pazolini: лідер російського взуттєвого ринку

Товари бренду Carlo Pazolini легко можна придбати у фірмових магазинах в Італії, Росії, Чехії, Україні, Азербайджані, Молдові, та багатьох інших країнах світу. Марка охоплює приблизно 5-7% ринку взуття класу medium high.

  • Почалося все з того, що групу компаній Carlo Pazolini заснував російський підприємець Ілля Рєзников у 1990 році. Вперше колекції Carlo Pazolini  побачили світ у Італії,  торгова марка, була розроблена рекламним агентством «Відео Інтернешнл», а зареєстрували її на території Італії, лише згодом вона потрапила на  ринок Росії, США, Гонконгу. Перші п'ять років компанія займалася переважно імпортом італійського взуття.
  • У 1997 р. керівництво компанії вирішило розпочати власне виробництво. І ось, компанія викупила дві фабрики у Підмосков'ї: у місті Кубинка та селищі Точкові. До 2000 року товари бренду Carlo Pazolini на 70% виготовлялися у Росії. Але несподіване падіння рентабельності російських виробництв на початку 2000-х (одна пара взуття, вироблена в Росії, стала обходитися до $ 25) змусила компанію відмовитися від власного виробництва.
  • До 2007-го року частка китайського взуття в магазинах бренду перевищила 10% і цей відсоток продовжує зростати. Загальна тенденція взуттєвого ринку в Росії така, що більшість великих ритейлерів відмовляються від послуг вітчизняного виробника. За 3 роки з 2004 р. по 2007 р. виробництво взуття в Росії скоротилося на 18%.

Відмова від власних виробництв дозволила марці зосередити увагу на розвитку власної роздрібної мережі, а в 2004 р. була запущена програма реалізації франшиз лейблу. У 1995 рік було відкрито перший офіційний магазин з колекціями  Carlo Pazolini  у Москві. Всього через 10 років було покладено початок франчайзингової програми Carlo Pazolini. У січні 2011 року - магазин в Мілані став переможцем 40-го «Щорічного Міжнародного Конкурсу», який організував «Retail Design Institute». Товари бренду Carlo Pazolini   -  це італійська якість та європейський стиль створений у Росії.

 

Товари представлені у рубриках: