Моделі V&V: українська якість виробництва
Товари бренду V&V виробляються з 1998 рокуі займають чільне місце у швейному виробництві. Компанія спеціалізується на виробництві жіночого одягу, у неї широкий асортимент легких суконок. Завдяки якісним матеріалам і цікавим моделям товари бренду «V&V» добилися широкого визнання та споживчого попиту на ринку не лише України, а і Росії, Молдавії, Казахстану та країн Західної Європи.
- На початку 2009 року моделі V&V були відзначені державою, як лідируюче підприємство у своїй галузі, за що і було нагороджено Національним сертифікатом та удостоїлося нагороди «Лідер галузі 2009».
Щороку товари бренду «V&V» поповнюються новими цікавими, сезонними колекціями жіночого одягу. Кожна з них представлена різними лініями одягу:
- Повсякденний;
- Діловий;
- Вечірній.
При створенні кожної моделі V&V, компанія використовує найкращі дизайнерські розробки і досвід конструювання жіночого одягу. На сьогоднішній день асортиментний ряд підприємства становить більш ніж 1500 моделей, це і вечірні сукні, і варіанти на випускний вечір і, звичайно ж, повсякденний і діловий одяг для жінок, який вдало поєднує в собі поняття стилю, якості та доступності ціни.
- У товарах бренду V&V було використано всі найсучасніші технологічні новинки, а саме виробництво укомплектоване новітнім виробничим обладнанням.
- Весь персонал компанії проходить суворий конкурсний відбір.
- Висока якість моделей V&V досягається за рахунок контролю, здійснюваного на всіх етапах виробництва, від моменту придбання сировини до пакування готової продукції.
- Одним з найважливіших напрямків діяльності підприємства є прагнення до постійного оновлення моделей, що випускаються , а також розширення асортименту одягу. Ретельний підхід до вибору тканин і їх якості, а так само розумна цінова політика - все це забезпечує успіх нам і нашим партнерам.
Сьогодні моделі V&V – це стильний і якісний одяг, від національного виробника, який користується популярністю. Що не може не підкреслювати швидкий розвиток сучасного українського виробництва і вихід його на іноземні ринки збуту.