cookies error
На сайті представлено 45907 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Lacoste

Lacoste

Рік заснування: 1933
Країна: Франція
Клас бренду: середній
Стиль бренду: кежуал,спорт,спортивно-щоденний
Моделі Lacoste: стиль, який перемагає час

До вашої уваги французька компанія одягу, яку заснували  у 1933 році. Моделі Lacoste – це  високого класу одяг, взуття, парфумерія, вироби зі шкіри, годинники, окуляри, і, звичайно ж, найвідоміший товар марки - сорочки поло.

В останні роки до колекцій Lacoste долучилася нова лінія домашнього затишку: це  простирадла і рушники. Компанію легко впізнають завдяки зеленому крокодилу на логотипі. Засновником компанії виступив Рене Лакост, він отримав прізвисько «Крокодил» завдяки завзятості на тенісному корті. А не так давно, у листопаді 2012 року марка була куплена швейцарською сімейною групою Maus Frères.

  • Рене Лакост заснував La Chemise Lacoste в 1933 році. Вони почали виробляти революційні моделі Lacoste – це були тенісні сорочки, їх розробляли спеціально для носіння під час тенісних матчів, на них був логотип з крокодилом і типова для марки вишивка.
  • Згодом, окрім тенісних сорочок почався випуск моделей Lacoste для гольфу і вітрильного спорту. У 1951 році компанія почала стрімко розширюватися, і поступово почався запуск нових колекцій Lacoste. Марка поступово відійшла від «тенісного білого». У виробництво було введено розмаїття нових кольорів.
  • У 1952 році, моделі Lacoste почали  експортуватися у США, вони рекламувалися як «символ статусу справжнього спортсмена», що відповідно зробило вагомий вплив і на категорію і клас людей, які купляли моделі Lacoste.
  • У 1963 році Бернард Лакост перейняв управління компанією від свого батька Рене. І саме завдяки йому було розроблено нову систему керування, яка в результаті здійснила чималий стрибок асортименту і ареалів поширення товарів.
  • Товари бренду Lacoste досягли свого піку популярності в США наприкінці 1970-х, компанія поступово почала вводити інші продукти  та аксесуари у виробництво. Таким чином весь спектр модного одягу був зайнятий однією маркою.
  • Не так давно популярність моделей Lacoste виросла завдяки роботі французького дизайнера Крістофа Лемера, щоб створити більш сучасний, високоякісний погляд. У 2005 році майже 50 мільйонів товарів бренду Lacoste продаються у 110 країнах світу.  
Товари представлені у рубриках: