cookies error
На сайті представлено 45882 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Jimmy Choo

Jimmy Choo

Рік заснування: 1996
Країна: Великобританія
Клас бренду: люкс
Стиль бренду: екстравагантний

Jimmy Choo — прославлений англійський бренд, що випускає взуття та аксесуари бездоганної якості і неперевершеного стилю, представлений в каталозі SvitStyle. Вже довгий час взуття Jimmy Choo зводить з розуму багатьох жінок. Туфлі, сумки і окуляри цієї марки дуже люблять багато зірок та часто демонструють їх на червоних доріжках. Їх відрізняє неповторне оформлення та висока практичність. Дебютну колекцію, створену Джиммі Чу, свого часу високо оцінила принцеса Діана, а стильні туфельки на героїні "Сексу у великому місті" стали предметом бажань мільйонів модниць.

 

Jimmy Choo. Для тих, хто не боїться висоти!

Коли в 1996-му році модний світ побачив першу пару туфель від Jimmy Choo, він, звичайно, завмер в захопленні ... Але навряд чи хтось із законодавців стилю тоді міг припустити, що через кілька років, які пролетіли, до речі, як одна мить, туфлі цього бренду назвуть "найбажанішими в світі", і в цьому не буде ні краплі перебільшення!

Про ці чудових туфлі співає Бейонсе, про непоправну втрату цієї цінності «голосить» Сара Джессіка Паркер в серіалі "Секс у великому місті", про них (і їх творця) написана книга "Високий світ Jimmy Choo", їх одягають на свої зіркові ноги імениті особи королівської крові і найпрекрасніші представниці світового шоу-бізнесу — в найбільш значущі хвилини свого життя.

До шанувальників бренду відносять себе такі відомі особистості, як Скарлетт Йоханссон, Кетрін Зета-Джонс, Джулія Робертс, Дженніфер Лопез, Дженніфер Гарнер і багато інших. Шерон Стоун дуже любить окуляри цієї марки, а Керрі Бредшоу — туфлі.

 

Товари представлені у рубриках:

Історія бренду

Підкорення модних вершин почалося в 1986 році, коли виходець з Малайзії 25-річний Джиммі Чу налагодив виробництво своєї авторської лінії. Перша оригінальна пара була створена ним ще в 11-річному віці. Він виріс в сім'ї шевців — було у кого повчитися. Юнак і далі пішов по цьому шляху, вирішивши стати дизайнером взуття. Для навчання професії він відправився в Лондон. Щоб оплатити навчання, довелося підробляти на місцевій взуттєвій фабриці. В результаті молодий чоловік не тільки придбав потрібні знання, а й відточив свої навички до досконалості.

  1. З відзнакою закінчивши коледж, майбутній модельєр вирішує відкрити власну справу, для чого орендує в Лондоні стару будівлю лікарні. Через кілька років вкладені кошти і праця приносять віддачу. Одна з колекцій була опублікована на сторінках відомого модного журналу — і відразу привернула до себе увагу. Згодом з'явилися клієнти з числа знаменитостей, серед яких була і принцеса Діана.
  2. У 1996 році редактор британського відділення журналу Vogue Тамара Меллон вмовила свого батька-магната вкласти велику суму в створення бренду Jimmy Choo і не прогадала.
  3. П'ять років по тому світ побачив створений автором перший дизайнерський одяг, а ще трохи пізніше — сумки. Сьогодні під іменною маркою випускаються також сонцезахисні окуляри, елітна косметика і парфумерія. Але головним напрямом залишається створення взуття — постійно оновлюються жіночі, чоловічі і дитячі лінійки.

Можна сказати, що на даному етапі справа стала сімейним бізнесом, бо активну участь в процесі приймає племінниця талановитого майстра — Сандра.

Jimmy Choo — секрет успіху

Створюючи своє підприємство, Джиммі Чу спочатку робив ставку на добротність, комфорт і цікавий дизайн. Його взуття з одного боку вічне, поза часом і модою, а з іншого боку — актуальне та неповторне. Автор завжди уважний до побажань покупців, чуйно стежить за останніми тенденціями і вміє створювати речі сміливі, красиві та надійні. Це продукція класу люкс, для людей, що цінують вишуканість, ексклюзивність і натуральність.

  1. Воно виготовляється з найкращих, часом шикарних матеріалів. Використовується натуральна замша, теляча шкіра, шкіра пітона.
  2. У ролі декоративних елементів можуть виступати виразне каміння, в тому числі дорогоцінне, срібні вставки, хутро, незвичайні вінтажні прикраси. З великим успіхом була представлена колекція вечірніх туфель з кристалами Swarovski.
  3. Найбільшу популярність завоювали гостроносі човники на тонкій 10-сантиметровій шпильці. Це "класика жанру". Багато жінок мріють мати в своєму гардеробі саме такі.

Його головна фішка — це, звичайно, оригінальний дизайн і особливий шик. Уяву вражає несподіваний вибір кольорів, неординарність принтів, візерунків, нестандартні конструктивні рішення, небанальні форми в поєднанні з бездоганним смаком та відчуттям стилю.

Широкий асортимент товарів Jimmy Choo в нашому каталозі

Попри чималу вартість, продукція стабільно має попит і не залежується на прилавках. Придбати вироби бренду, звичайно, можна в модних бутиках, але набагато зручніше зробити це в інтернет-магазинах, сидячи вдома в кріслі. Полегшить процес покупки сервіс SvitStyle, що представляє пропозиції інтернет-магазинів, відібраних на основі відгуків покупців.

Продукція бренду Jimmy Choo дуже різноманітна. Це не тільки туфлі, але і босоніжки, сандалі, балетки, сабо та шльопанці, а також моделі для більш прохолодної погоди — чоботи, напівчоботи, ботильйони, черевики, лофери і зручні варіанти для активних людей — кросівки, кеди, мокасини і еспадрильї. Зробити свій образ завершеним допоможе яскрава деталь. Це може бути вишуканий головний убір, сумка, шарф, хустка, окуляри від сонця.