cookies error
На сайті представлено 46885 товарів, 167 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Ray Ban

Ray Ban

Рік заснування: 1937
Країна: Сполучені Штати Америки
Клас бренду: середній
Стиль бренду: щоденний
Товари бренду Ray-Ban - це окуляри, які є в кожного!
  • Моделі Ray-Ban – це звичайні, сонцезахисні окуляри, які виготовляють з 1937 року. Випуском окуляр займається марка Bausch & Lomb, яка отримала світову популярність завдяки своїй Wayfarer і Aviatorstyle. У 1999 році бренд Bausch & Lomb був проданий італійській компанії  Luxottica Group за  640 млн. $.
  • Історія товарів бренду Ray-Ban бере свій початок ще у 1920 році, коли пересування літаками стало більш доступне. Багато армійських пілотів Air Service жалілися, що відблиски від сонця призводять до частої головної болі та хвороби висоти. У 1929 році генерал-лейтенант армії США Джон Маккріді відправив запит у  Bausch & Lomb на створення авіаційних сонцезахисних окулярів.
  • У той час марка виготовляла медичне обладнання. Прототип першої моделі Ray-Ban створили у 1936 році – це були сонцезахисні окуляри «з антибліковим покриттям», вони мали пластикову основу і зелені лінзи. Уже наступного року  ці сонцезахисні окуляри пройшли ре дизайн – отримали металеву основу  і нову назву «Ray-Ban Aviator».
  • 7 травня 1937 компанія  Bausch & Lomb дістала перший патент – цей день вважається офіційним днем народження моделі Ray-Ban Aviator. Уже у 39 році компанія запустила нову версію окулярів -  «Блукач». Вона була розроблена для специфічних потреб: полювання, риболовлі, верхової їзди.

Кілька років по тому, у 1940 році, була вперше введено у  використання градієнтні лінзи – це дзеркальні лінзи, які завдяки спеціальному покриттю у верхній частині лінзи, вважалися більш продуктивними.

У п’ятдесятих, після визнання моделей Ray-Ban американською публікою, вони стали свого роду іконою стилю. Кім Новак і Мерілін Монро носили моделі Ray-Ban, Рой Орбісон, Джеймс Дін, Боб Ділан, і Джон Кеннеді часто віддавали перевагу саме цій марці.

Нема нічого дивного, що після таких епохальних особистостей, кожен житель США прагнув отримати хоча б одну модель Ray-Ban. А після того, як ця «хвороба» поглинула США, вона розповзлася по світу. Сьогодні колекції Ray-Ban – це найпопулярніші у світі окуляри.

Товари представлені у рубриках: