MEXX
Рік заснування: 1986
Країна: Нідерланди
Клас бренду: середній
Стиль бренду: вуличний,щоденний
Що вийде, якщо об'єднати чоловічу і жіночу лінію одягу? У емігранта з Індії — бренд Mexx: перша половина назви — великі літери старих лінійок, а ХХ — символ поцілунку. Сьогодні бренд випускає спортивний, молодіжний одяг, парфуми, сумки, взуття, окуляри, годинники, постільну білизну, шкарпетки і навіть меблі для новонароджених. Фірмові магазини Mexx можна знайти в 65-країнах світу. Марка постійно оновлює свої колекції, випускаючи нові і нові моделі, які уособлюють в собі життєрадісність і свободу, притаманну продукції цієї марки.
Mexx — нідерландський бренд з індійським корінням
Профіль компанії настільки широкий, що вона забезпечить обновкою будь-якого члена сім'ї. Чоловікам напевно сподобаються елегантні піджаки, сорочки, класичні та кежуал штани. Чималий вибір і джинсів. Дитячі наряди представлені светрами, сукнями, футболками. Хороший вибір виробів в спортивному стилі.
Найбільше пощастило жінкам. Для них в каталозі SvitStyle зібрана велика колекція Mexx. Наряди марки подобаються модницям своїм міським стилем, універсальністю та функціональністю. Серед лінійок марки кожна підбере для себе свій варіант:
- Mexx for Woman — вироби в стилі glam casual для впевнених та незалежних жінок;
- XX — під цією колекцією магазини Mexx пропонують наряди для активних дівчат, які люблять експериментувати;
- Sport — речі в спортивному стилі.
Бренд займається не тільки виробництвом одягу, але і випускає різні аксесуари (сонцезахисні окуляри, годинники, сумки), домашній текстиль, постільну білизну, косметику. Якщо захочете почитати відгуки про Mexx, то напевно потрапите на позитивні відгуки про парфумерію марки.
Історія бренду
Засновником компанії був індійський бізнесмен Раттан Чадха. У 1970 роки він привозив і продавав взуття та одяг в Голландію з Індії і Далекого Сходу. Особливо цінувалися модницями сукні, блузки, білизна, спідниці. А чоловіки віддавали перевагу сорочкам, капелюхам, штанам з лляних тканин. Справи просувалися досить добре, і в 1980 році Раттан заснував два власних бренди. Бренд для чоловіків Moustache і для жінок Emanuelle дуже швидко завоювали довіру у покупців і їх любов. Обидві марки представляли ринку колекції схожих стилів і в основному фокусувалися на лініях одягу для молоді.
Пропрацювавши кілька років нічого не змінюючи, в 1986 році Чадха приймає рішення з'єднати дві марки в одну. Пізніше таке рішення змінить повністю все життя вихідця з Індії. Назву також вирішили замінити, ідея відбулася в тому, щоб нова назва була незабутньою, короткою і з певною історією. Так, перша буква була взята з марки Moustache, Е з імені Emanuelle, a XX додали, як два поцілунку, якими М і Е скріпили свій романтичний союз. Під таким новим ім'ям голландський бренд Mexx вийшов на міжнародний ринок.
У 2001 році компанію викуповує величезна корпорація з США Liz Claiborne, в яку входять понад 35 інших успішних брендів. Після значних капіталовкладень Mexx став по-справжньому успішним, піднявши рівень вироблених товарів до надзвичайних висот.
Якість і стиль в одному флаконі — Mexx
Універсальність і мода — не єдині причини, за якими нідерландський бренд має попит:
- речі ідеально скроєні, тому в них комфортно;
- в продукції марки можна піти на роботу, прогулянку або виїхати на природу;
- ціни на Mexx — широкодоступні;
- одяг створюється з матеріалів високої якості, тому добре носиться.
Якщо у вас немає часу ходити по магазинах або просто є бажання заощадити, скористайтеся сервісом SvitStyle — він допоможе купити Mexx в інтернет-магазині за найбільш вигідною ціною.
Одяг Mexx — модний стиль для повсякденного життя
Одяг Mexx, широко представлений в інтернет-магазинах нашого торгового майданчика, стане чудовим вибором для кожного, хто цінує свою індивідуальність і хоче бездоганно виглядати в будь-якій життєвій ситуації.
Фірмові колекції розраховані на широке коло споживачів з різними смаковими уподобаннями і життєвими пріоритетами, тому характер і настрій кожної серії відмінний від інших. У виробничому каталозі фірми можна знайти лаконічну класику, енергію спорту та ультрамодні образи.
Основною концептуальною філософією бренду є оптимізм, творча енергія та життєрадісність — саме подібний настрій і несуть в собі фірмові моделі, виконані переважно в урбаністичному стилі casual. Орієнтуючись на звичайних людей, компанія пропонує досить демократичні ціни на свою продукцію.