cookies error
  
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

 

Рекомендації щодо додавання фото на сайт

Фотографія - це перше, що бачить користувач, шукаючи необхідний для себе товар на SvitStyle. Привабливий зовнішній вигляд товару на фото формує емоцію покупця і збільшує ймовірність покупки саме у Вac. Адже, можна скільки завгодно описувати словами декори на сукні і її фасон, але точніше фотографії це зробити все одно не вдасться.

Друга важлива причина: один і той же товар може мати різну ступінь привабливості на різних фотографіях. Тому, дотримуючись всіх вимог, Ви зможете не лише отримати видиму перевагу перед конкурентами, але і збільшити продажі.

1. Де брати фото?

Ви можете взяти фотографії товарів безпосередньо у виробника або організувати фотосесію (самостійно або скориставшись послугами професійного фотографа).

  • Фото виробника. Перевага полягає лише в тому, що він не вимагає витрат. Зазвичай, такі фото високої якості. Хоча, цілком передбачувано, що вони будуть не унікальними - ідентичними тим, що розміщує більшість магазинів - посередників.
  • Фотосесія своїми силами. Якщо маєте навички фотографування і обробки фотографій - Ви зможете заощадити свій бюджет, організувавши фотосесію власними силами. Мінуси: ризик отримання неякісних фото, витрати на хорошу техніку, витрати часу.
  • Професійна фотозйомка. SvitStyle співпрацює з професійними фотографами - дизайнерами для фотосесій асортименту магазинів - партнерів. Усі вони мають відповідний досвід роботи, знайомі з усіма вимогами SvitStyle. Безсумнівний плюс: якість фотографій, економія Вашого часу. Ціна узгоджується заздалегідь і залежить від кваліфікації фотографа та к-ті товарів для зйомки.

Не використовуйте фото конкурентів! Якщо клієнти помітять, що Ви використовуєте чужі фото по ватермарку або лого магазину, у якого Ви взяли зображення, знизиться Ваш авторитет та впаде довіра покупців.

2. Розміщення товару на фото

Зображення повинні бути зроблені лише у вертикальному вигляді.

Головна фотографія повинна бути в міру великою, щоб на ній можна було розглянути весь товар в цілому, не збільшуючи її.

Стежте, щоб об'єкти мали приблизно однакові відступи від країв. Бажано, щоб предмет розташовувався у кадрі по центру, не обрізався ні з сторін, займав близько 60-80% зображення.

Дайте чітке уявлення про розміри. Маючи лише зображення, інколи важко зрозуміти, габарити товару.

Якщо потрібно проілюструвати, як сидить одяг чи аксесуари, або показати масштаб предмету, скористайтесь послугами моделей.

 

3. Ракурси і деталі

Однієї фотографії анфас буде недостатньо. Зображення повинні бути виконані, як мінімум в трьох стандартних ракурсах: вид спереду, ззаду і в півоберта.

Крім цього, можна припустити, які частини/деталі товару важливі, на що звернути увагу в першу чергу.

Узори, вишивки, принти, декори, бантики, аплікації, декоративні ґудзики, кишені - слід фотографувати крупним планом.

Так Ви даєте користувачеві відчуття, наче він сам особисто взяв товар у руки і розглядає його наживо.

 

4. Задній фон

Проконтролюйте, щоб фон контрастував з товаром, і ні в якому разі не зливався з ним.

Окрім того, в більшості випадків користувачі SvitStyle використовують пошук потрібного товару по кольору.

SvitStyle, за власним алгоритмом, автоматично визначає відтінки кольорів кожного товару. Товари з неоднорідним фоном будуть неправильно показуватися при пошуку.

 

5. Один товар на одному фото

Зустрічаються фото, по яких не зрозуміло, який саме товар продається.

До прикладу, на фото зображена дівчина в береті і джемпері, а в назві товару зазначено "Сережки золоті". Так, буває і таке..!

Хто б міг подумати, що на фото потрібно роздивлятися вуха моделі! Тому, використовуйте тільки чітке зображення конкретного предмету.

 
6. Розмір і формат

Зображення повинні бути великими і якісними. Розмір 800px*1024 пікселів. Найбільш оптимальні рішення для формату - GIF, PNG, JPEG:

GIF - підходить для невеликих іконок;
PNG - доречний там, де необхідно передати більше кольорів (проте цей формат займає більше місця, ніж GIF, PNG, JPEG);
JPEG - підходить для всіх великих зображень.

7. Назва фото

Назва зображення повинна бути зрозумілою, і давати користувачеві розуміння про те, який товар він бачить перед собою. Вона не може містити спеціальних символів (!@#$%^&*(){}[]) і повинна бути написана Латинськими літерами. Слова в назвах необхідно розділяти дефісом, а не нижнім підкресленням.

Приклад:
IMG_00012.jpg - погано.
Plattja-chervone-chanel.jpg - добре.

8. Зображення з ватермарками

Заборонено використовувати watermark - водяний знак. Дуже часто, особливо в маленьких картинках, ватер марки заважають правильному зоровому сприйняттю зображення, відповідно, і товару.

На фотографіях товарів дозволяється ставити лише лого магазину, якщо така потреба існує. Всі інші написи заборонені!

 

Дотримання цих простих вимог, принесе видиму конкурентну перевагу на SvitStyle.

Адже, можливо, Ви продаєте унікальні товари, які суттєво кращі товарів конкурентів за якістю, дизайном або іншим характеристиками. Але Вам навряд чи вдасться переконати в цьому користувачів, поки вони не побачить переваг на власні очі.

Пам'ятайте, що від моменту підготовки до зйомки і до оптимізації зображень, крок за кроком, Ви створюєте рекламний образ для окремих товарів і для магазину в цілому.

 

Якщо у Вас виникли додаткові питання, зверніться в нашу службу підтримки: , +38 (067) 39 47 383.
bigmir)net TOP 100