cookies error
На сайті представлено 45899 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Energie

Energie

Рік заснування: 1984
Країна: Італія
Клас бренду: середній
Стиль бренду: вуличний
Моделі Energie вираження власного стилю
  • Товари бренду Energie запустилися у 1984 році Віккі Хассан – вона прагнула передати молодіжну моду, а зокрема денім. В той час саме джинсова мода починала користуватися небувалою популярністю серед молодих і забезпечених.  Її метою було створити колекції Energie, які б задовольнили потреби молодого ринку, змогли передати всі пульсації моди, і підійшли би абсолютно усім соціальним верствам населення. Бренд почався з відкриття простого магазину з першими моделями Energie, відкрили його у Віа дель Корсо - Рим, Італія, яка незабаром стає творчим центром для молодих художників.
  • У 1989 році  було офіційно запущено першу колекцію Energie. Бренд почав розвиватися і розширюватися, сталося це завдяки якісній професійній підтримці та діловій хватці головного офісу марки. Уже у 1995 році моделі Energie продавалися по всій Європі. Цей рік офіційно можна назвати роком захоплення. Завдяки своєму успіху в Італії бренд швидко розширюється, щоб охопити європейський ринок, в цей час було відкрито нову штаб-квартиру в Кьети, Італія. У 1998 році було відрито нові сфери впливу макри, не лише мода, але і мистецтво.
  • Міжнародні художники приймали участь у створенні творів мистецтва, натхненні ідеями деяких моделей Energie, вони створили абсолютно новий джинсовий світ. У 1999 році колекції Energie почали продаватися у першому флагманському магазині у Амстердамі. А уже через рік було запущено нову лінію взуття.  Після чого марка почала розширюватися і на Великобританію, сьогодні там можна знайти близько 20 магазинів брендового одягу.
  • Компанія розробляла все нові і нові моделі, з кожним роком колекції Energie ставали все більш популярними серед молодих і успішних. Марка користується бувалим успіхом у неформальному середовищі, серед мотоциклістів і любителів екстриму. Тих, хто обирає комфортний і якісний одяг, що може витримати усе. У 2005 році було випущено колекцію Energie аксесуарів, це шкіряні пояси і сумки, а також окуляри і шапки.  Марка постійно оновлюється і розширюється, щоб охопити всі сфери життя своїх клієнтів.

 

Товари представлені у рубриках: