cookies error
На сайті представлено 45802 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Diesel

Diesel

Рік заснування: 1978
Країна: Італія
Клас бренду: вище середнього
Стиль бренду: вуличний,кежуал,щоденний

Вимовіть вголос Diesel... Мабуть, немає людини, у якої не виникло б стійкої асоціації з джинсами. Хоча сьогодні це не просто джинсовий бренд, а успішний виробник одягу casual та аксесуарів. Марка представлена більше, ніж в 80 країнах світу. Крім цього, Diesel — лідируюча компанія в створенні нових матеріалів, методів виробництва та контролю якості. Місія Diesel — доступний одяг для незалежних людей, які йдуть тільки своїм власним шляхом. Недарма рекламний слоган звучить як "Одяг для вдалого життя".

 

Diesel — джинсова феєрія

Стиль Diesel непідробний в своїх модних фантазіях, прогресивний та одночасно трохи радикальний, але він завжди відображає особливе ставлення до деталей і фокусує увагу на відмінній якості відібраних матеріалів та техніки виробництва.

Колекції Diesel передбачають загальні тенденції і не реагують на них, роблячи головний упор на якості. Всі ці незалежні методи роботи в рамках компанії перетворюються в стиль життя — стиль Diesel.

"Я здатний назвати 20 відмінностей одних джинсів від інших, — стверджує Ренцо Россо — і не просіть мене знизити ціну або якість, щоб побільше продати". Продаж 12 мільйонів пар, тільки підтверджує це.

Дизайнери Diesel відомі за їх "неординарний" підхід до пошуку нових віянь у всьому світі. Кожен сезон вони подорожують по світу, сублімуючи культуру тих місць, де вони побували, що вносить неповторний та оригінальний стиль!

 

Товари представлені у рубриках:

Історія бренду

Компанія "Diesel" була заснована в 1978 році Ренцо Россо і його колишнім начальником Адріано Голдшмідом, який вклав 40% акцій свого підприємства "Moltex". Ідея для назви бренду з'явилася внаслідок нафтової кризи, яка існувала в середині 1970-х років. Ціни були занадто високими, внаслідок чого почали активно замінювати бензин дешевшим паливом — дизелем.

Ренцо Россо вирішив займатися випуском джинсів, так як ця продукція ставала досить популярною. Перевагою була низька ціна на одяг з деніму. Перша чоловіча колекція джинсового одягу була випущена в 1979 році. Для того, щоб пом'якшити тканину, Россо тер її об бетон. Уже на початку 1981 року бренд став досить популярним у багатьох країнах. У 1984 році випущена перша лінія аксесуарів, а незабаром і бренд одягу Diеsel Kids, який могли носити діти віком від 2 років.

Россо акцентує всю увагу на виробництві оригінальних джинсів, тому величезну увагу приділяє використанню різних методів розірвати денім або художньо його прикрасити. Для цього майстри використовували пемзу або камені, завдяки яким дизайн був вельми неординарним. Незабаром з'явився офіційний логотип, на якому був зображений індіанець з ірокезом. За допомогою слогану "Дизель: тільки для хоробрих" Россо хотів передати своїм клієнтам, що не варто боятися висловити свій стиль та думку.

В кінці 1980-х років продукція торгової марки Diesel активно просувається на ринку США і відразу ж завойовує величезну кількість покупців. У 1997 році компанія випускає жіночі і чоловічі парфуми Diesel Plus Plus. У 2000 році Ренцо придбав нову компанію "Diesel Style Lab", завдяки чому незабаром значно зросла продуктивна потужність бренду.

Величезний вибір джинсів і виробів з деніму Дізель

Більшу частину асортименту марки складають джинси для дорослих та дітей — понад 500 моделей кожен сезон. В цілому, вони не в міру лаконічні і не прив'язані до ретро стилю. Також можна підібрати футболки, сорочки, сукні, толстовки, куртки, штани, шорти.

Серед інших характерних особливостей Diesel:

  • в колекціях чимало відсилань до року і гранжу: шкіряні куртки, принти у вигляді тату, грубі черевики, дірки на виробах;
  • переважають пастельні відтінки;
  • лише зрідка в колекціях відображаються актуальні тренди;
  • марка виграє за рахунок того, що намагається догодити більшості покупців.

Щоб обзавестися обновкою фірми, необов'язково переглядати її офіційний каталог. Бажаний товар можна придбати також в інтернет-магазинах, використовуючи SvitStyle.

Продукція бренду Diesel

Сучасний жіночий та чоловічий одяг Diesel включає в себе чотири основні лінії:

  1. Diesel Kids — колекція одягу для дітей (у віці від 0-8 років) і для тінейджерів (у віці від 6 до 14 років) які не хочуть, щоб з ними поводилися як з дітьми.
  2. D-Diesel — культові джинси, що відрізняються сміливими і нестандартними дизайнерськими рішеннями.
  3. Diesel Style Lab — експериментальна і авангардна колекція чоловічого і жіночого одягу, створена в 1997 році, передовий дизайн, нові розробки в використанні матеріалів і виробництва.
  4. 55DSL — сильна і незалежна колекція повсякденного і спортивного одягу, одягу з використанням особливостей антигравітації для нового покоління і для тих, хто любить інтенсивний спосіб життя.

Зухвалість, незалежність та епатажність — ці риси властиві для всіх виробів бренду, забезпечуючи фірмовій продукції виняткову яскравість та виразність. Нові колекції бренду з'являються щорічно, постійно пропонуючи шанувальникам марки більше 20 тис. елементів гардеробу на будь-який сезон.