Моделі Silvian Heach: яскравий світ жіночого одягу
- Перші моделі Silvian Heach почали випускати у 2002 році. Марка була створена, як чіткий і амбітний проект двох партнерів-засновників: Мена Марано і Джузеппе Аматуро.
- Яскравий вогонь і пластичність стилю – це колекції Silvian Heach, які дозволяють виглядати красиво, стильно і не ординарно.
- Марка ставить перед собою і досягає важливі цілі, адже протягом багатьох років, за допомогою мотивації, ентузіазму та відкритості до змін колекції Silvian Heach користуються популярністю серед жінок у всьому світі.
- Великий запас творчого потенціалу, досвід дизайнерів марки та уміння правильно управляти великою компанією зробила бренд лідером галузі.
- Марка постійно розвивається і окрім моделей для жінок та чоловіків у 2008 році була створена нова лінія для дітей від 1 місяця до 16 років. До того ж, на міжнародній виставці Pitti Bimbo у Флоренції у січні 2012 року, колекції Silvian Heach Babywear було представлено цілком нову колекцію у співправці з популярною автомобільною маркою AstonMartin.
Влітку 2013 року марка випустила також цілу лінію окулярів, яку представили на модному показі у Мілані. Для майбутнього FW 14/15 сезону, марка робить ставку на запуск своєї нової колекції Silvian Heach з великим і яскравими аксесуарами.
Марка одягу є ще зовсім молодою, у порівнянні з, наприклад, відомими модними домами, тим не менше, швидкий та динамічний розвиток зробив її конкурентоспроможною на ринку моди. Сьогодні колекції Silvian Heach – це кваліфіковані людські ресурси, тверді комерційні структури та ефективні мережі дистрибуції, які в результаті і сформували модель правильного розвитку сучасного бренду.
Компанія займається розробкою моделей для реальних жінок, незалежних, амбітних, яскравих, спокусливих і тендітних – різноманітних і неповторних, саме такими є і колекції Silvian Heach. Вони відображають те, що люди хочуть купити, так що, вони спрямовані на молодих жінок віком від 18 до 35 років, вимогливих і сильно захоплених модою.