cookies error
На сайті представлено 45907 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Alaia

Alaia

Рік заснування: 1980
Країна: Франція
Клас бренду: люкс
Стиль бренду: гламурний
Моделі бренду Alaia  - висока мода

Azzedine Alaia – це найвідоміший туніський кутюр'є, а також дизайнер взуття, пік його кар’єри прийшовся на 1980 рік, і з тих часів не опускається нижче найвищих нагороду  світі моди. Модні блогери, відомі дизайнери, світові знаменитості – поважають творіння майстра,а  моделі бренду Alaia можна побачити практично на кожному вишуканому рауті  і балу.

  • Дизайнер народився у Тунісі у 1940 році, його кар'єра злетіла, коли два з найпотужніших модних редакторів того часу, Melka Tréanton з Depeche Mode і Nicole Crassat  з французького Elle розказали про його творіння у своїх статтях. Після цього моделі бренду Alaia почали користуватися неймовірною популярністю серед багатих і знаменитих, серед еліти світового бомонду.
  • У 1980 році дизайнер інтер'єрів Андре Путман йшов по Медісон-авеню в одній з перших моделей бренду Alaia – це було шкіряне пальто, його зупинили і спитали хто створив цей витвір мистецтва -  після чого товари бренду Alaia почали користуватися популярністю.
  • До 1988 року було відкрито декілька бутіків у Парижі. Товари бренду Alaia - це спокусливий одяг, що зачіпає своєю незвичайністю. Моделі марки отримали величезний успіх, саме тому дизайнера почали називати «The King of Cling». Його творіння користуються популярністю серед знаменитостей, наприклад, Грейс Джонс (носила декілька його творінь у фільмі «A View to a Kill»), Тіна Тернер, Ракель Уелч, Мадонна, Джанет Джексон, Бріжит Нільсен, Наомі Кемпбелл, та багато інших стильних і вишуканих жінок одягаються у моделі бренду Alaia.

Проте, дизайнер, як і раніше відмовляється від маркетингових ініціатив, від розкішних конгломератів одягу. Імовірно, саме тому, товари бренду шануються за свою незалежність і пристрасть до стриманої розкоші. Kate Lardeur - колишній редактор французького Marie Claire, заявила в інтерв'ю Crowd Magazine: «Мода померла, а дизайнери нічого не створюють. Але моделі Alaia  - це  королівська розкіш».

Розкіш стала доступна практично усім, хто може її собі дозволити, моделі Alaia – це вишуканий світ елегантності і стилю.

Товари представлені у рубриках: