3.1 Phillip Lim
Рік заснування: 2000
Країна: Сполучені Штати Америки
Клас бренду: середній
Стиль бренду: гламурний,екстравагантний
Моделі3.1 Phillip Lim – це красивий доступний одяг
Phillip Lim - це американський модельєр одягу з китайськими коренями. Лім виступає співзасновником власної марки одягу і аксесуарів створеної у Лос-Анджелесі у 2000 році. Згодом у 2005 році було створену нові колекції 3.1 Phillip Lim, цю марку Лім заснував разом зі своїм другом і діловим партнером Вень Чжоу.
- Рада дизайнерів моди Америки нагородили моделі 3.1 Phillip Lim, за їх цікавість і неповторний стиль, а ще у 2012 дизайнер отримав нагороду Swarovski за новаторський підхід у чоловічих колекціях 3.1 Phillip Lim.
- Весною 2007 року було презентовано перший показ мод марки, який отримав високу оцінку. Його одяг – це романтичні моделі, переважно білі, з рідкісними квітковими елементами. Провідні стилісти позитивно відгукувалися про спритність об'єднання шикарностей і випадковостей у моделя 3.1 Phillip Lim. Лім добре знає чого хочуть модниці.
- Колекція Ліма весна-літо 2007 року була натхненна світською левицею Едіт Був'є і призначена втілювати давні традиції – «одна з найамбітніших колекцій сьогодення», після чого Лім показав колекції для дітей, та сукні для дебютанток. У 2009 році дизайнер надихався Youthquake 60-х років Англії. Його показ відбувався під живий виступ групи Lissie Trullie, а моделі дефілювали по злітно-посадковій смузі.
- П’ятий рік свого існування бренд відмітив новою цікавою колекцією 3.1 Phillip Lim, відомою цікавими поєднаннями шику та юнацької елегантності, ці моделі користувалися просто критичною популярністю у магазинах Лос-Анджелеса, Нью-Йорку, Сеулу і навіть Токіо.
15 вересня 2013 році відбулася презентація плідної співпраці Ліма з роздрібною мережею Target, в якій дебютували моделі розраховані на публіку Сполучених Штатів Америки та Канади. Осінні колекції 3.1 Phillip Lim були створені для жінок та чоловіків, а цінова політика марки є доволі лояльною, в середньому від $ 19,99 до $ 299,99.
Дизайнер продовжує експериментувати зі стилями і текстурами.
Товари представлені у рубриках: