cookies error
  
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

 
3.1 Phillip Lim

3.1 Phillip Lim

Рік заснування: 2000
Країна: Сполучені Штати Америки
Клас бренду: середній
Стиль бренду: гламурний,екстравагантний
Моделі3.1 Phillip Lim – це красивий доступний одяг

Phillip Lim - це  американський модельєр одягу з китайськими коренями. Лім виступає співзасновником власної марки  одягу і аксесуарів створеної у Лос-Анджелесі у 2000 році. Згодом у 2005 році  було створену нові колекції  3.1 Phillip Lim, цю марку Лім заснував разом зі своїм другом і діловим партнером Вень Чжоу.

  • Рада дизайнерів моди Америки нагородили моделі 3.1 Phillip Lim, за їх цікавість і неповторний стиль, а ще у 2012 дизайнер отримав нагороду Swarovski за новаторський підхід у чоловічих колекціях 3.1 Phillip Lim.
  • Весною 2007 року було презентовано перший показ мод марки, який отримав високу оцінку. Його одяг – це романтичні моделі, переважно білі, з рідкісними квітковими елементами. Провідні стилісти позитивно відгукувалися про спритність об'єднання шикарностей і випадковостей у моделя 3.1 Phillip Lim.  Лім добре знає чого хочуть модниці.
  • Колекція Ліма весна-літо 2007 року була натхненна світською левицею Едіт Був'є і призначена втілювати давні традиції – «одна з найамбітніших колекцій  сьогодення», після чого Лім показав колекції для дітей, та сукні для дебютанток. У 2009 році дизайнер надихався Youthquake 60-х років  Англії. Його показ відбувався під живий виступ групи  Lissie Trullie, а моделі дефілювали по злітно-посадковій смузі.
  • П’ятий рік свого існування бренд відмітив новою цікавою колекцією 3.1 Phillip Lim,  відомою цікавими поєднаннями шику та юнацької елегантності, ці моделі користувалися  просто критичною популярністю у магазинах  Лос-Анджелеса, Нью-Йорку, Сеулу і навіть Токіо.

15 вересня 2013 році відбулася презентація плідної співпраці Ліма з роздрібною мережею Target, в якій дебютували моделі розраховані на публіку Сполучених Штатів Америки та Канади. Осінні колекції 3.1 Phillip Lim  були створені для жінок та чоловіків, а цінова політика марки є доволі лояльною, в середньому від $ 19,99 до $ 299,99.

Дизайнер продовжує експериментувати зі стилями і текстурами.

Товари представлені у рубриках:
bigmir)net TOP 100