cookies error
На сайті представлено 48064 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Zara

Zara

Рік заснування: 1975
Країна: Іспанія
Клас бренду: середній
Стиль бренду: вуличний,гламурний,діловий,екстравагантний,кежуал,романтичний

Якісний європейський одяг завжди викликав захоплення у модниць з усього світу. Всі хочуть купити як ексклюзивний, так і недорогий одяг. На сьогодні існує велика кількість брендових торгових мереж, від вибору яких паморочиться голова. Одним з лідерів популярних брендів є ZARA. Цей іспанський бренд, який відомий на міжнародному ринку. Торгова марка ZARA представляє великий асортимент одягу, взуття, сумок та аксесуарів. У цій марці ходять світові зірки, модна еліта, королеви і прості студенти.

 

Що таке ZARA?

ZARA — це стильний одяг, неординарне взуття та хитромудрі аксесуари, як для чоловіків, так і для жінок.

Виробник не залишив без уваги і дітей, пропонуючи великий асортимент одягу для юних модників.

Головна особливість компанії — особливий дизайнерський підхід і збереження доступної ціни.

Над концепцією нових колекцій працюють сотні найкращих професіоналів, які створюють оригінальний одяг кращих фасонів.

ZARA є єдиним брендом який запускає новинки щотижня!

 

Товари представлені у рубриках:

Що ви знайдете в ZARA?

В асортиментній лінійці ви знайдете широкий вибір моделей в класичному стилі та в стилі casual:

  • пальта і куртки;
  • тренчі, парки і дублянки;
  • блейзери, толстовки і футболки;
  • сукні та костюми;
  • спідниці, штани і шорти;
  • комбінезони;
  • боді;
  • взуття, сумки, гаманці та аксесуари.

Хто носить речі від ZARA?

ZARA — це одяг для людей без кордонів і стереотипів, адже цей бренд ламає повністю все стандартне бачення на моду.

ZARA — це одяг для тих, хто полюбляє експериментувати з "образом". Одягнути звичайний пуховик і класичне плаття або хутряні капці та брючний костюм? Та без проблем!

ZARA — це одяг для тих, хто любить виділитись і не боїться бути в центрі уваги.

Великою прихильницею марки є герцогиня Кембриджська Кейт Міддлтон. Вона не раз була помічена зі знаменитим темним крафтовим пакетом з написом ZARA. Також, шанувальником марки є королева Іспанії Летісія, яка майстерно поєднує дизайнерське вбрання з більш бюджетними марками. Пантеон королівських осіб, які є прихильницями бренду, також доповнюється колишньою першою леді Сполучених Штатів Мішель Обамою.

Одяг бренду ZARA — виклик собі і суспільству!

Перший магазин ZARA був відкритий в 1975 році в іспанському містечку Ла-Корунья, де і до цього дня знаходиться головний офіс компанії. Засновником цілої мережі модних рітейлів та вагомого імені в модному світі є Амансіо Ортега. Вся його майбутня корпорація бере свій початок з сімейної швейної справи, де його сестра та перша дружина копіювали фасони модних, на той час, суконь і успішно продавали їх за більш доступною ціною.

Спочатку компанія називалася Zorba, як ім'я головного героя з однойменної кінострічки. На жаль, чи на щастя, права на використання імені не вдалося отримати, до того ж, по чистій випадковості, місцевий бар мав ту ж назву. В результаті було складено слово ZARA.

Головна мета бренду ZARA — надання саме такого модного одягу, який потрібен покупцям.

Модель управління бізнес-справами

Щоб запустити нову колекцію одягу, співробітники їздять по всіх містах, спостерігають за людьми, за трендами, які кольори і відтінки носяться. Інформація черпається з усього світу — спостереження за зірками, ТВ-шоу, програм, звичайного життя людей. Також, в компанії існує цілий відділ співробітників, які вивчають модні журнали, гортаючи і беручи на озброєння основні тренди та швидко втілюють їх в колекціях ZARA. Створені ескізи направляються в офіс, де група з дизайнерів, шляхом голосування і обговорення, обирають потрібні фасони, щоб в результаті, викроїти моделі, які обов'язково будуть мати попит.

Перед початком сезону колекція шиється тільки на чверть, і при неблагополучному попиті або оцінці маркетологів, лінії одягу ZARA можуть кардинально змінитись, щоб в результаті, покупці отримали саме те, що хотіли. Така модель значно економить кошти і не дає залежуватись товару на складах.

Оновлення в магазинах відбувається раз в тиждень або два тижні, в залежності від попиту або ж країни постачання товарів. Щоразу, заходячи в магазин бренду ZARA, клієнту зустрічаються нові моделі виробів, при цьому покупцям складно знайти товар, що вони бачили близько двох тижнів тому. З таким розрахунком, в середньому, покупці відвідують магазини близько 17 разів на рік, при зазначеній середній статистиці в 3,5 рази для інших рітейлів.

Основні лінії одягу ZARA

Основна ставка компанія була зроблена на швидку моду, імітуючи відомі моделі дизайнерів, але в більш доступній манері.

ZARA Woman. Діловий стиль, в більш строгих інтерпретаціях, з використанням натуральних тканин: шовк, вовна, бавовна. Вважається однією з найдорожчих лінійок одягу марки. Орієнтована на жінок 25-40 років і відрізняється вишуканістю та якістю.

ZARA Man. Аналогічна лінійка одягу для чоловічої половини в класичному стилі. Вироби виготовляються з натуральних тканин і призначені для чоловіків, що хочуть виглядати стильно і презентабельно.

ZARA TRF (Trafaluc). Молодіжна лінійка одягу для покупців до 25 років. Колекція шиється в комбінації натуральних тканин з синтетичними. Відрізняється яскравими принтами, оригінальними прикрасами і стильним фасоном.

ZARA Kids. Лінія одягу для маленьких дітей. Вміщує в себе модні фасони для дівчаток та хлопчиків, що розмежовуються за віковими групами. Головною особливістю колекції є пошив тільки з натуральних тканин.

ZARA Basic. Представлена базовим гардеробом і має недорогу вартість продукції. Включає одяг для чоловіків, жінок і молодих людей звичайного, повсякденного фасону в стилі casual.