cookies error
На сайті представлено 48064 товарів, 166 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Bershka

Bershka

Рік заснування: 1998
Країна: Іспанія
Клас бренду: середній
Стиль бренду: кежуал,щоденний

Bershka (Бершка) — відомий іспанський бренд одягу, взуття та аксесуарів. Був заснований в якості підрозділу корпорації Inditex і орієнтований на молодіжну публіку. Асортимент бренду включає кілька основних стилістичних напрямків, що поєднують в собі street, casual та спортивну складові. За словами дизайнерів одяг Бершка — це вибух молодості та енергії, підкреслені переважанням грубих тканин на кшталт деніму. Бренд Bershka — це своєрідне місце зустрічі вуличної моди, музики і мистецтва. Динамічність, стиль, рух, урбанізм — ось основний настрій кожної колекції марки.

 

Bershka — кожна деталь має значення

Щоб виглядати модно та стильно не обов'язково бути дуже багатим і витрачати на свій гардероб великі кошти. Bershka  —це недорогий одяг для всіх, оскільки, на думку його творців, молодіжні речі повинні бути демократичні у всьому, в тому числі і в ціні.

Ще однією відмінною особливістю речей під маркою Bershka є їх постійна актуальність. У модельній лінійці цієї фірми не можна знайти щось старомодне — тут все тільки найпопулярніше і таке, що відповідає останнім модним тенденціям, адже дизайнери бренду знають, як важливо підліткам відчувати себе «в темі» і бути завжди "в тренді".

Серед моделей, що випускаються Bershka, легко можна знайти наряди на всі випадки життя — від скромної сімейної вечері до супермодної дискотеки, від походу в театр до пафосної вечірки, і це стосується не тільки жіночих моделей. В асортименті, пропонованому маркою є і безліч яскравих чоловічих моделей, які також відповідають всім останнім вимогам та течіям мінливої моди.

 

Товари представлені у рубриках:

Історія бренду

Бренд з'явився в Іспанії 18 років тому (заснований навесні 1998 року). Він увійшов в структуру концерну Inditex, заснованого іспанським бізнесменом Амансіо Ортега. До складу концерну входить ще цілий ряд брендів зі світовим ім'ям, які мають представництва і торгові мережі по всьому світу. Серед них Pull & Bear, Uterq?e, Zara, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho.

З самого початку своєї діяльності бренд голосно заявив про себе, відкривши за перші два роки більше сотні іміджевих магазинів, кількість яких сьогодні зросла майже до тисячі. Сьогодні "Bershka" знають на всіх континентах — в 55 країнах світу. Працює за системою франчайзингу.

Магазини компанії розташовані в найпрестижніших торгових центрах в сімдесяти країнах світу. Їх загальна площа — 455 тисяч метрів квадратних. Під цією торговою маркою випускається чотири тисячі різних найменувань товарів щорічно. Колекції Bershka оновлюються щосезону, в цей же період відбуваються розпродажі, зі знижками можна купити речі в два рази дешевші, ніж початкова ціна.

Постійні колекції Bershka

Bershka. Основна лінія бренду — жіночий одяг в стилі casual на всі випадки життя. У колекції представлені:

  • сукні для кожного дня та особливих випадків;
  • спідниці, джинси, футболки, туніки, що відображають світові модні тенденції;
  • боді, толстовки, купальники.

BSK. У лінії BSK представлені моделі casual і міського стилю. Наряди більш експресивні і виразні. У цій колекції є речі з принтами, написами, зображеннями персонажів з мультфільмів, динамічні комплекти для рокерів, байкерів, панків.

Лінія Bershka більш консервативна: в ній представлені повсякденні джемпери, жакети, штани.

Man. У модних образах лінії для чоловіків спостерігається поєднання різних стилів. Вироби відрізняє простий крій, лаконічність ліній, стриманість.

Одяг Bershka дозволяє висловити за допомогою зовнішнього вигляду внутрішній світ, що дуже важливо для молодих людей. Цікава особливість: всі моделі відмінно поєднуються з нарядами pret-a-porter. І не забудьте про стильні аксесуари! Для чоловіків та жінок Bershka пропонує ремені, гаманці, сумки і безліч інших цікавих штучок. Особливу увагу неодмінно варто приділити взуттю.

Особливості маркетингу ТМ "Bershka"

Оскільки бренд, в першу чергу, орієнтується на молодіжну аудиторію, його маркетингова стратегія побудована відповідним чином. Марка багато вкладає в рекламу і імідж, створюючи красиві магазини (переважно у великих торгових центрах), де молодь може не тільки займатися шопінгом, а й відпочивати.

Просторе приміщення, музика, грамотний мерчандайзинг, артосвітлення, модні кольори інтер'єру, дивани і телевізори — все це неодмінні атрибути магазинів "Bershka". Таким чином, бренд орієнтується на запити своєї аудиторії, яка не тільки пильно відстежує всі нові віяння моди, але й хоче добре провести час.

Йдучи в ногу з часом і розуміючи, що молоді люди активно користуються інтернетом та гаджетами, ТМ Bershka багато уваги приділяє також інтернет-продажу. З цим міжнародним брендом ви завжди зможете бути в курсі останніх тенденцій моди, виглядати стильно і сучасно, не вкладаючи при цьому великих грошей. "Bershka" — це круто, модно та вигідно!